mechaniksamochodowybr

Najbardziej awaryjne silniki;

1. 

1.5 dCi - grupa RenaultZnalezione obrazy dla zapytania 1.5 dCi - grupa Renault zdjecie silnika

2.

1.9 dCi - grupa Renault

Znalezione obrazy dla zapytania 1.9 dCi - grupa Renault zdjecie silnika

2.

2.0 D - Subaru

3.

2.5 Turbo - Subaru

4.

5.

2.0 TDCi - Ford

2.0 TDCi - Ford

W 2000 roku Ford przedstawił światu jednostkę wysokoprężną o pojemności 2,0 litra (ZSD420), która trafiła pod maskę modelu Mondeo. Problemy sprawiała łuszcząca się pompa wysokiego ciśnienia, co skutkowało zapychaniem się wtryskiwaczy. Do naprawy należy podejść kompleksowo, inaczej regeneracja wtryskiwaczy nie starczy na długo. Kolejny problem - typowy dla współczesnych Diesli - to nietrwałe koło dwumasowe.

Okres produkcji silnika: 2000 - 2009.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl